keskiviikko 27. tammikuuta 2016

Tunteita monenlaisia



Tänään Aamukasteessa pienryhmässä leikittiin Nalle-korteilla ja keskusteltiin erilaisista tunteista.
Millaiselta Nalle näyttää? Miltä Nallesta tuntuu?



Mistä sinä tulet iloiseksi?
"Siitä ku saan kukkia käteen."
"Sillo ku saa leikkiä."
"Mie tuun iloiseksi kun pääsen leikkipuistoon ja saan lahjoja."


Mikä sinua suututtaa?      

"Mua suututtaa se et en haluis lähtee kouluun."
"Miuta suututtaa se et pitää kesken kaiken mennä ulkoa sisältä syömään ja jos kaveri saa jäädä vielä ulos."


Mikä sinua pelottaa?
"Miuta pelottaa et yöllä tulee mörkö."
"Miuta pelottaa kans pimee."
"Nukkaris ei oo pimee."


Mistä sinä tulet surulliseksi?                                                                                        
"Mä tuun surulliseksi ku mua sattuu."
"Ja mä kun mua pistetään neulalla."
"Miutakin on pistetty neulalla ku sain rokotuksen."
*******

Harjoittelimme tänään pienryhmässä muun muassa seuraavia asioita:

* Erilaisten tunteiden tunnistaminen
* Vuorovaikutus
* Oman vuoron odottaminen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos vierailusta :) Tervetuloa uudestaan!